Shop Mobile More Submit  Join Login
×

More from DeviantArt



Details

Submitted on
April 19, 2013
Link
Thumb

Stats

Views
6,086
Favourites
1 (who?)
Comments
17
×
Just for your information:

Im not really into homestuck anymore. like  its alright, i'll still read the updates and what not
but i probably wont be drawing very much of it ok, so don't expect any aight

Im mostly just into OFF and Yume Nikki now mostly OFF tho
  • Mood: Tired
  • Listening to: Taro by alt-j
Add a Comment:
 
:icongraveyardbat:
GraveyardBat Featured By Owner May 18, 2013
Do what you want to do. A lot of people probably only cared about me cuz of my hetalia fanart and well..I don't do it anymore.
Reply
:icongetitontheflo:
GetItOnTheFlo Featured By Owner Apr 21, 2013  Hobbyist General Artist
cool tbh you're the one that got me into OFF so
:icongo-on-smile-plz:
do whatever man it's your art regardless of what media it's for i'll be happy to see it omg
Reply
:iconblackcatsrule:
blackcatsrule Featured By Owner Apr 20, 2013  Student General Artist
Hi hi hi OwO
Reply
:iconreadyourbook:
ReadYourBook Featured By Owner Apr 25, 2013
omfg hey girl, i havent talked to you in like 800 years
how've ya been????
Reply
:iconblackcatsrule:
blackcatsrule Featured By Owner Apr 26, 2013  Student General Artist
OMG HI IM GOOD HOW ARE YOU

Man i rarely go on DA ;__; ever since my comp died and I switched to Linux I just dont draw digitally anymore
Reply
:iconaphaire:
aphaire Featured By Owner Apr 20, 2013  Hobbyist General Artist
i watched you because you are really talented and imaginative, not just because of the homestuck. it's just that the homestuck is what helped me find you c:
Reply
:iconmuddydump:
MuddyDump Featured By Owner Apr 20, 2013  Hobbyist General Artist
UnU... oh no... well, your art is still fantastic, even without the fantasticness of homestuck in it.
Reply
:iconbibrosko:
Bibrosko Featured By Owner Apr 20, 2013  Student Traditional Artist
I don't care about what you draw,I just like how you draw! :pie:
Reply
:iconcauseallidoisdance:
causeallidoisdance Featured By Owner Apr 20, 2013  Hobbyist General Artist
fuck yes \m/
Reply
:iconmedaglione:
Medaglione Featured By Owner Apr 19, 2013  Student General Artist
It's okay! I haven't played OFF yet (I think it's a game o_o? ) Though I love Yume Nikki 8DD
Reply
:iconichimaru-no-kitsune:
ichimaru-no-kitsune Featured By Owner Apr 20, 2013  Hobbyist General Artist
yeah, it`s a game, and a rather good one at that ōvō
Reply
:iconmedaglione:
Medaglione Featured By Owner Apr 20, 2013  Student General Artist
Oooh :0 Oh okay e u e imma play it. but i already got this feel it wont be near normal ._.
Reply
:iconichimaru-no-kitsune:
ichimaru-no-kitsune Featured By Owner Apr 20, 2013  Hobbyist General Artist
well, it`s quite surreal and a tad creepy, so be careful. On a plus side though it has good music. uvu
Reply
:iconmedaglione:
Medaglione Featured By Owner Apr 20, 2013  Student General Artist
ooooh hehe okay im kind of used to those kind of games. nonetheless, i havent really seen this particular game so yeah 8))
aaaah music, it soothes all players. Okay not always though o u o;
Thanks by the way! :) I got the game now XD
Reply
:iconichimaru-no-kitsune:
ichimaru-no-kitsune Featured By Owner Apr 20, 2013  Hobbyist General Artist
HAha, good luck then, some puzzles are pretty hard in the game ōaō
Reply
:iconmedaglione:
Medaglione Featured By Owner Apr 20, 2013  Student General Artist
O: oh okay e w e
Reply
:iconichimaru-no-kitsune:
ichimaru-no-kitsune Featured By Owner Apr 21, 2013  Hobbyist General Artist
uvu
Reply
:iconcerisekitten:
cerisekitten Featured By Owner Apr 19, 2013  Hobbyist Digital Artist
yes!! i cant wait to see OFF work from you
Reply
Add a Comment: